מתן ייעוץ בעסקאות נדל”ן בזירה הבינלאומית

בארי בן זאב“וולפסון יועצים בע”מ” מעניקה ייעוץ בעסקאות נדל”ן בחו”ל הנחלק לשני אפיקים מרכזיים:

האפיק הראשון כולל ייעוץ אובייקטיבי ונטול פניות ללקוחות פרטיים המבקשים לרכוש נכס בחו”ל. במסגרת הייעוץ תינתן חוות דעת אודות טיב הנכס, מיקומו הגאוגרפי, חבילת המימון שלו – וכמובן המחיר המבוקש. לכל אחד מהמשתנים הללו יכולה להיות השפעה מהותית על עתידו של הנכס ועל הסבירות כי יהפוך בבוא העת הנכס יניב את התשואה המקווה. לשם המחשה,לעיתים מרחק של 100 או 150 מטרים יכול לעשות את ההבדל בין נכס משתלם לטווח הארוך, לבין הרפתקת נדל”ן בעייתית שתסתיים בכישלון חרוץ.

האפיק השני מתמקד במתן ייעוץ לגופים ישראליים המבקשים לבצע השקעה עתירת ממון מחוץ לישראל. במסגרת השירות ייעשה ניתוח מפורט ומקיף של העסקה כולה, לרבות מיקום הנדל”ן, סוג הנדל”ן (מסחרי, משרדי או נדל”ן למגורים) וסיכויו להפוך לנכס מניב בטווח הארוך.

היתרון היחסי המשמעותי ביותר של חברת “וולפסון יועצים בע”מ”, בכל הנוגע למתן ייעוץ בעסקאות נדל”ן בחו”ל, נובע במישרין מההיכרות האישית והמעמיקה של מייסד החברה, מר בארי בן זאב, עם אנשי הנדל”ן הבכירים והבולטים ביותר בישראל ומחוצה לה. כשזה מגיע לנדל”ן – לניסיון ולקשרים האישיים אין תחליף.

בארי בן-זאב, מייסד חברת “וולפסון יועצים בע”מ”, מביא לידי ביטוי שילוב ייחודי של ניסיון רב-שנים בשוק הפיננסי המקומי והבינלאומי כאחד. מגוון התפקידים הבכירים אותם מילא, ובכלל זה במהלך כהונתו כמשנה למנכ”ל בנק הפועלים וכמנהל הכספים הראשי (CFO) של הבנק, מעניק לו יתרון יחסי משמעותי ראשון במעלה.

* שירות הייעוץ המוצע על ידי “וולפסון יועצים בע”מ” אינו מהווה ייעוץ השקעות תחת הגדרתו בחוק הייעוץ