ייצוג חברות ישראליות במשא ומתן עם גופים בינלאומיים

בארי בן זאבהייעוץ הפיננסי-אסטרטגי מיועד לחברות בעלות היקף פעילות גבוהה מחזיקות ביתרות מזומנים, או בכספי אשראי גדולים מאוד.

חברות אלו זקוקות לייעוץ פיננסי-אסטרטגי בבואן לקבל החלטות משמעותיות הנוגעות לעתידן: החל מגובה האשראי שהן מבקשות לקבל, סוג האשראי (אם בדולרים, בשקלים או ביינים, למשל), טווח האשראי – קצר או ארוך, וכלה בייעוץ  ליתרות המזומנים של החברה – האם כדאי לפזר את ההון או להחזיק בו, ובמקביל באיזה מהאפיקים המקובלים (אג”ח, פקדונות וכיו”ב) כדאי להשקיען.

בכל הנוגע ללקוחות פרטיים ראוי להדגיש כי חברתנו מתמקדת בטיפול בלקוחות עתירי נכסים ובעלי ממון רב. ספקטרום הייעוץ  כולל הכוונה בנוגע לניהול ההשקעות השוטפות של הלקוח, ניהול היחסים והמשא ומתן בינו לבין הבנק, חלוקה אפשרית של כספיובין הבנקים השונים ועוד. ראוי עוד לציין כי במידת הצורך, לקוחות פרטיים יכולים לקבל מאיתנו ייעוץ חד פעמי ונקודתי במתכונת אד-הוק – על פי ראות עיניהם.

המטרה העיקרית שלנו היא לספק לכל אחד מהלקוחות עמם אנו עובדים – חברות ולקוחות פרטיים כאחד –  ייעוץ אובייקטיבי ונטול פניות, אשר יותאם בצורה הטובה ביותר לצרכים האינדיבדואליים שלהם. כבר בתחילת הדרך נמפה יחד עם הלקוחות את כל הנכסים העומדים לרשותם וההתחייבויות הרובצות לפתחם. אנו מאמינים כי רק תמונת מצב מלאה וכוללת זו, תאפשר לנו להעניק ללקוחותינו את הייעוץ המקצועי והאיכותי המשמש עבורנו קו מנחה מהרגע הראשון.

בארי בן-זאב, מייסד חברת “וולפסון יועצים בע”מ”, מביא לידי ביטוי שילוב ייחודי של ניסיון רב-שנים בשוק הפיננסי המקומי והבינלאומי כאחד. מגוון התפקידים הבכירים אותם מילא, ובכלל זה במהלך כהונתו כמשנה למנכ”ל בנק הפועלים וכמנהל הכספים הראשי (CFO) של הבנק, מעניק לו יתרון יחסי משמעותי ראשון במעלה.