הגשת חווות דעת כלכליות לבתי משפט בישראל ובחו”ל

בארי בן זאבבמשך שנים מילא בארי בן-זאב, מייסד חברת “בן זאב (וולפסון) יועצים בע”מ”, שורה של תפקידי מפתח במגוון מוסדות פיננסיים ישראליים ובינלאומיים כאחד. בתפקידו האחרון אף שימש בן-זאב כמשנה למנכ”ל בנק הפועלים וכמנהל הכספים הראשי (CFO) של הבנק.

הניסיון חסר התקדים אותו צבר בתפקידיו אלה העניק לו מעמד של מומחה המורשה להגיש חווות דעות כלכליות, אמינות ומקצועיות לבתי משפט בישראל ומחוצה לה.

החלק הארי של חוות הדעת אותן מכין ומגיש בארי בן-זאב הינן חוות דעת בנקאיות הנוגעות בקרנות, ריביות ותנאי הלוואות. מלבד הגשת המסמכים הנדרשים, ובמידת הצורך, מגיע מר בן-זאב לאולם בית המשפט ותופס את מקומו כעד מומחה.

במידה ואתם נמצאים בעיצומה של התדיינות משפטית בעלת צביון כלכלי, או שמא בקרוב תידרשו לכזו, תוכלו לפנות לחברת “וולפסון יועצים בע”מ” ולבקש את חוות דעתו של מייסד החברה בארי בן-זאב. הניסיון מלמד כי חוות דעת המוגשת מטעמו של מומחה מוכר ומקובל עשויה למלא תפקיד מכריע במבחן התוצאה של ההליך המשפטי.

בארי בן-זאב, מייסד חברת “בן זאב (וולפסון) יועצים בע”מ”, מביא לידי ביטוי שילוב ייחודי של ניסיון רב-שנים בשוק הפיננסי המקומי והבינלאומי כאחד. מגוון התפקידים הבכירים אותם מילא, ובכלל זה במהלך כהונתו כמשנה למנכ”ל בנק הפועלים וכמנהל הכספים הראשי (CFO) של הבנק, מעניק לו יתרון יחסי משמעותי ראשון במעלה.